Skip to Content

Megjelent a Suli-Ébresztő 2017. februári száma

A 28 oldalas - részben angol és német nyelvű - februári szám letölthető PDF-formátumban ide kattintva! (1,08 MB). A tartalomból:

  • A Kossuth Szövetség arany okleveles díjazottja lettem (Horváth Tifani, 8.c)
  • Megemlékezés a magyar kultúra napjáról
  • Karácsonyi hangverseny a Tarczyban (Babos Petra, papa-ma.hu)
  • Hogyan telt a téli szünetem? (Gyimóti Petra, Kiss Nóra, Kis Levente Pál (5.a), Milus Gábor, Kuti Vanda, Csík Zsófia, Földing Milán, Borsos Samy, Batka Anna (7.c), Szabó Violetta, Bolla Barbara, Szalóky Szofi, Szabó Marcell, Kiss Kata, Szabó Alexandra, Horváth Ármin, Takács Leila, Karakai Anna, Bereczky Noé, Morbo Maximilien (7.e),

Ismét Szülők -Nevelők bálja iskolánkban!

Tisztelt Szülők!

Iskolánk Tantestülete és Szülői Munkaközössége

2017. február 18-án, szombaton 19.00 órai kezdettel ismét

Szülők - Nevelők bált

szervez a Tarczy Lajos Általános Iskola aulájában.

Zene: FÖNIX és TREND zenekarok, vacsora: VITAFIT étterem

Szeretettel várjuk a kedves Szülőket, Hozzátartozókat, Barátaikat!

Megemlékezés a magyar kultúra napjáról

A kézirat tanúsága szerint Kölcsey Ferenc 1823. január 22-én fejezte be a Himnuszt. Ezt a napot nemzeti imádságunk születésnapjának tartjuk, és 1989 óta a magyar kultúra napjaként tiszteljük.
Január 20-án pénteken az első tanítási órában a tornateremben gyűlt össze a Tarczy iskola, hogy megünnepelje a nemzetünk összetartozását jelképező nevezetes napot. A 7.a osztály tanulói méltó módon emlékeztek verses-zenés összeállítással, melynek szervezője Ásványi Lászlóné Márti néni volt. A műsorban közreműködött a 8.e osztályból Szalay Violetta, Hunyadi-Nagy Sára, az 5.e-ból Szalay Marcell és Babai Anna valamint Győrffyné Mátis Márta tanárnő.

Őszinte együttérzésünk az olaszországi buszbaleset áldozatainak hozzátartozóival!

Kedves Gyerekek, Kollégák!

Hétfőn, a második óra utáni szünetben megemlékezést tartunk iskolánk aulájában az olaszországi buszbaleset áldozatainak tiszteletére. Ezt követően az osztályok diákönkormányzati képviselői egy-egy mécsest helyeznek el az aula melletti kopjafánál.

“Megváltott a tizenhárom...” - Az október 6-i ünnepség

A 6.c, 7.c és 8.e osztályos tanulók megható ünnepélyt tartottak az iskola aulájában október 6-án. Felkészítő tanáruk Tóthné Bogdán Zita volt, aki a próbákat irányította, a műsor összeállításában és a szervezésben segítőjeként Rostáné Horváth Ida tanárnő vállalt szerepet. Az előadás remek lett. Nagy Gabriella tanítónő szólóéneke színesítette a műsort, amely szomorú hangulatú volt, néhány embernek szinte könnyet csalt a szemébe. A tanulók kétszer szerepeltek: először az alsósoknak, majd a felsősöknek. A szereplők izgultak az előadás előtt, de a nagy lámpaláz ellenére az előadás gyönyörű szép volt.

60 éve történt - vetélkedő az 1956-os forrdalom és szabadságharc tiszteletére

Kedves Tarczys Diákok!

Vetélkedőt hirdetünk 5-8. osztályos tanulók részére. 3 fős csapatok jelentkezését várjuk. Egy osztályból több csapat is jelentkezhet.

Beadási határidő 2016. október 12.

Beadás módja: e-mail-ben (rostane.ida@gmail.com címre) vagy papíron.

Részletek a mellékletben, ide kattintva. Jó munkát kívánok!

Rostáné Horváth Ida szervező

Versenyeredményeink 2015/2016

2016. 06. 18. Nemzetközi miniolimpia, asztalitenisz, Bánhidi Márk emlékverseny, Pápa
Újonc, lányok
I. Heizler Korina 7.e - edzők: Dudás Szabolcs, Péter Pál

2016. 06. 11. Megyei utánpótlás asztalitenisz verseny, Veszprém
Újonc, lányok
II. Heizler Korina 7.e - edzők: Dudás Szabolcs, Péter Pál

Célnyelvi mérés eredménye

A célnyelvi mérést a két tanítási nyelvű nevelés-oktatást folytató általános- és középiskolák hatodik, nyolcadik és tizedik évfolyamán a két tanítási nyelvű nevelés-oktatásban részt vevő tanulók körében a célnyelvből kell lefolytatni (tanév rendje 9. § (5)-(6)). Az ország összes két tanítási nyelvű nevelés-oktatást folytató feladatellátási helyén a mérésben érintett 6., 8., illetve 10. évfolyamos tanulók azonos időpontban és azonos körülmények között írják meg a mérést. A célnyelvi mérés célja elsősorban az, hogy az iskolákat szembesítse saját nyelvoktatásuk eredményességével.

Syndicate content